Remember me?

Japp. It’s official. Jag är dålig på att blogga. Jag bloggar sällan och när jag väl bestämmer mig för att blogga har jag inget att skriva. Kanske beror det på att jag alltid kommer på att jag ska blogga när jag är ganska uttråkad. Då har man ju inte direkt bra inspiration. Så är det även den här gången. Jag har dessutom slutat läsa bloggar (förutom Annas, Li-Martinas och Amandas) så jag har inte så jättemycket inspiration från bloggvärlden. Den mest inspirerande är ändå Anna som bloggar nästan varje dag. Skillnaden mellan oss är att hennes liv innehåller en massa spännande saker (spelningar osv.) Mitt liv innehåller just nu mest plugg. Om en vecka är det sista fysik-tentan och några dagar senare (närmare bestämt den 13 december) har jag den sista matte-tentan på tekniskt basår...


Jag hade tänkt köra NaNoWriMo i år men så  blev det inte. NaNoWriMo är förkortning av National Novel Writing Month och går i princip ut på att folk över hela världen peppar varandra att skriva 50,000 ord på sin bok på en månad (november). Jag har tänkt vara med i flera år men det har aldrig blivit så. Kanske nästa år? Vill du läsa mer om NaNoWriMo kan du gå in här: http://www.nanowrimo.org/


Jaha. Det var väl det jag hade att skriva den här gången. Nu får vi se om det dröjer tre månader till nästa inlägg…



Världens bästa vovve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0