KemiKemiKemiKemi

Imorgon är det sista kemiprovet!! Och jag har nog pluggat lite för lite... Igår hade jag en ganska notsome day (motsatsen till awesome day) för jag kände mig sjuk och lite deppig och det gick inte bra att plugga... Idag känns det bättre men jag har fortfarande lite svårt att koncentrera mig. Nu ska jag läsa anteckningar och sen göra gamla tentor.

Senare i veckan har jag tänkt skriva lite om mina favorit vloggare och sen kanske lite om några bra böcker? Vi får se...

Åh vad jag längtar till imorgon eftermiddag!! Då är kemiprovet över!

Jag har btw väldigt mycket träningsvärk i underarmarna och ryggen för i fredags bar jag och pappa bort plåtarna från poolen och det är tungt! Det är 12 plåtar också så det blir några vändor. Bra träning men jobbigt ändå! Det känns hur otränad man är!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha sööt serie! xD

2010-06-09 @ 22:58:00
URL: http://unikaulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0