Ny design!

Japp. Nu har jag gjort en ny design. Den känns inte helt rätt än så jag lär ju fortsätta jobba med den men just nu håller jag på att få huvudvärk så jag måste ta en paus. Har ni några tips till designen så säg till!

Kemiprov imorse. Tror att det gick helt okej faktiskt! Hoppas verkligen det! Vore så himla skönt att vara klar med det nu!

Imorgon ska jag på halkkörning! Lite läskigt! Men det ska nog bli kul. Det är så många som säger att det är något av det roligaste de gjort i sitt liv (t.o.m. de som rest runt i Asien i några månader har sagt det...)





Today is awesome because... Kemiprovet är över!

Kommentarer
Postat av: Sally

Lycka till med halkan! :)

2010-05-03 @ 22:25:20
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0