Informativ rubrik

Jag är egentligen alldeles för trött för att blogga så jag skriver egentligen bara för att jag "måste" för att hålla BEDA levande. Den här jäkla sjukdomen har övergått i förkylning som vägrar släppa. Det kan ju ha något att göra med att jag åkte skidor trots att jag var sjuk och att jag sedan åkte till stallet och red i måndags trots att jag fortfarande var långt ifrån frisk.

Men nu måste jag bli frisk! På fredag ska jag nämligen flyga upp till Umeå och hälsa på Denise. Jag har flugit många gånger förut men aldrig själv! Som tur är tar det bara lite drygt en timma att flyga dit. Det går ju faktiskt fortare att flyga till Umeå än att åka bil till Täby! Lite sjukt.

Imorgon kommer jag förhoppningsvis ha lite mer energi så att det kan bli lite bättre blogginlägg men idag får det räcka såhär. Jag måste ju sova också!


Jag tror att Molly missförstått det här med vad man har en korg till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0