Dag 1 - Vem ser jag i spegeln?

Jag ser mig själv. Men jag vet inte riktigt vem jag är så det här är verkligen en svår rubrik. Jag är rätt nördig. Jag älskar TV-serier, hundar, hästar, övriga djur, böcker, youtube, musik. Jag gillar matte och älskar att simma. Jag brukar säga att vattnet är mitt rätta element. Det har jag alltid gjort. Första gången jag log var allra första gången mamma badade mig. När jag var liten och mamma fyllde vatten i badkaret kröp jag dit och höll i mig i badkarskanten med ena handen och började slita av mig kläderna med andra handen för att få komma ner i vattnet.
Jag är lite musikalisk men jämför mig själv med Anna som är grymt musikalisk och tycker då att jag inte är så särskilt musikalisk. Däremot har jag tydligen talang för fiol. Dessutom kan jag spela lite piano och gitarr och är grym på att vissla. Sjunga kan jag ganska bra också.
Och dansa. Jag älskar att dansa! Och då menar jag inte hoppa-upp-och-ner-på-stället-på-en-nattklubb-dans.

Jag är väldigt nyfiken av mig och vill veta allt. Gärna med en gång. När jag hör onödiga fakta fungerar jag som en svamp. Du kan fråga mig vad som helst om Harry Potter och jag kan det. (Det går 17 siklar på en galleon och 29 knutingar på en sikel.)

Jag är som tur är inte allergisk mot så mycket. Jag har sluppit pollenallergi men är däremot laktosintolerant och dessutom allergisk mot bi- och getingstick.
 
Ja... Första rubriken är verkligen en svår rubrik så ni får nöja er med det här.

Som vanligt: kommentarer gör det roligare!


Så här glad är jag när jag är under vattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0