85-årskalas

Idag fyller morfar 85 år! GRATTISGRATTIS!!

image12
Min fina morfar med sina fina presenter

Vi hade festen hemma hos oss. Vi hade hela släkten här.

image13
Mittemot: Andreas (bror min) På höger sida: Theresia (kusin) Mamma, Morfar, Christina (moster, theresias mamma) På vänster sida: Thomas (morbror) mormor och pappa. Annika (Thomas fru) och Henrik och Mathias (Thomas och Annikas barn) var också med på festen.

image14
Här har vi min kusin Henrik.

image15
Lilla söta Mathias (och lite av Andreas, Theresia, mamma och morfar. Även Thomas fingrar)

image16
Henrik fick för sig att han skulle bada med kläderna på. Ingen han stoppa honom :P

image17
Då ville ju Mathias också bada med kläderna såklart....


Men allt gick bra iaf :D

Och imorgon ska jag träffa DENISE!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0