Slotgravin

Idag var första storhästlektionen. När jag kom till stallet träffade jag Helena vid cyklarna. Det kändes väldigt bra att ha någon man kände där. Vi gick in i stallet tillsammans. Hon skulle rida Kabaré och jag skulle rida Slottet. Två ganska så stora hästar!
Jag fick nästan svindel när jag satt upp på Slottet! Undrar hur Helena kände sig på Kabare som är ÄNNU större. Men lektionen gick bra iaf. Vi skrittade bara så det var lugnt. Ganska skönt tycker jag.
När vi kom tillbaka till stallet och skulle sitta av så frågade Jessica (ridläraren) om det var någon som hade några frågor eller funderingar. "Hur kommer man ner?" tänkte jag. Men ner kom jag. Tillochmed ganska grasiöst om jag får säga det själv.

image18
Här ser man hur stor hon är. (ser ni att hon och jag tar lika långa steg?)

image19
Här ser hon ut som en ponny ju! Men kolla storleken på huvudet!!

Kommentarer
Postat av: Denise

Gick det bra att tränsa?? Hon är ju lite huvudskygg ibland men ibland helt okej...

2007-08-16 @ 22:27:32
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0