Bloggeliblogg

Då ska man försöka hitta något att blogga om då... Kan väl börja med att säga att jag börjat med en ny "legacy" på thesims.se. Jag heter Mollypop där om någon får lust att läsa. Dagboken är dold än så länge men ni kan ju läsa Familjen Reeves om ni vill. Den är "död" (min dator kraschade ju och jag orkar inte ladda över allt till den nya) men ni kan ju läsa den i alla fall.
Jag har förresten hittat en bra dagbok på thesims.se där man kan lära sig hur man använder Windows Movie Maker så i framtiden kanske ni får se några thesimsfilm a la Lollo.
Vad ska man skriva om mer då? Det är svårt det här... Kan väl berätta om vad jag gjort idag:
Jag blev väkt av att pappa skulle plocka ner i diskmaskinen. Jag var inte direkt glad på honom när jag gick upp. Jag hade ju sett fram emot sovmorgon så här på lovet. Men jag och mamma åkte in till stan för vår lilla tradition. Vi ser till att vara klara med alla julklappsköp till dagen innan julafton. Då åker vi in till NK och kollar på alla desperta julklappsköpare. Vi kom in så tidigt så det var knappt inga där. Vi gick lite i gallerian och jag köpte lite kläder. Får se om jag lägger upp någon bild. Några av kläderna är jag inte helt säker på om jag ska ha.
Sedan åt vi lunch på NK. Vi delade på en räksallad. Tyvärr mår jag ju illa så jag kunde inte äta så mycket. Mamma köpte ett fint sommaröverkast till mig på NK. 880 kronor någonting kostade det. Inte så farligt iaf om man tänker på att det är NK och att jag kommer ha de i mååånga år.
 Sedan har jag spelat the sims i några timmar och (som sagt) surfat runt på youtube. Nu sitter jag här...

Nu har jag total idetorka så jag slutar skriva. Får se om jag kommer på något mer senare. Då uppdaterar jag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Var folket stressade sen då?

2007-12-23 @ 20:21:52
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0