Hela veckan

Nu har jag inte bloggat på ett ganska långt tag. Iaf inget "riktigt" inlägg. Så nu drar jag hela veckan här.

Måndag:
Först på morgonen var jag på näsoperation eller vad jag ska kalla det. Jag har ju haft svårt att andas genom näsan och det har pipit ibland. Jag var på läkarbesök för någon vecka sedan och han sa att näsmusslorna eller vad det heter är svullna så han skulle "bränna" dem. Så det gjorde jag i måndags. Sedan ska jag skölja näsan med typ koksalt eller vad det heter. Man drar upp det i typ en spruta som man sätter mot ena näsborren och så åker det ut genom den andra. Inte sådär jättenajs...
Sedan på kvällen var det sista ridlektionen för terminen. Vi skulle rida med två tyglar (jag hade Rita) vilket jag trodde skulle bli skitsvårt, men det var jättekul! Rita blev jättefin fast att jag inte använde den "extra" tygeln. Det gick iaf skitbra. Hon bårkade jättemycket i vänster galopp men höger blev desto finare.

Tisdag:
Basgruppssamling på morgonen med julfika (eftersom Annika är ledig från onsdag) och julklappsbyte. Jag fick tre tioa-lotter och vann 20 kronor! Amanda fick mina kitt-kat. Annika berättade om när hon var i Egypten på jul och det kom en tomte med en stor säck. De fick ta en varsin sak ur säcken. Det var påskägg. (Detta förklarar mailet som Denise skriver om här) (Märker ni att jag kom på hur man gör länkar? *stolt*)
Mellan Basgruppssamlingen och lunchen gjorde jag och Denise matteuppgiften. Sedan efter lunch var det företagsekonomi där man ALDRIG får gå tidigare. Speciellt inte om man hamnar i Roberts grupp på smågrupperna. Mamma var snäll och hämtade mig. Vet inte riktigt hur jag lyckades med det dock...

Onsdag:
Jag var hemma hela dagen och gjorde lite (märk lite) filosofi. Jag mådde väldigt dåligt och hade världens deppdag. Men jag började fixa med min nya dator på kvällen och då blev jag genast mycket gladare.

Torsdag (idag):
Först på morgonen hade jag filosoiredovisning. Det gick väl ganska hyfsat. Han stirrade konstigt på mig när jag sa något som hörde till Fridas arbete. Då kände jag mig otroligt korkad och ville bara håva in det jag sagt. Iofs kan han se rätt skum ut så jag kanske inte ska tolka det för mycket.
Efter filosofin gick jag och pratade med Åsa om mitt matteprov. Tydligen skulle jag ha fått MVG direkt men grejen var att jag LÄST vissa frågor och uppgifter fel så jag räknade rätt men fick fel svar eftersom jag bytt ut någon siffra här och där. Då kunde hon inte ge mig de poängen. Där var iaf förklaringen till varför det kändes mycket bättre än vad poängen visade. Som tur är får jag ju göra det där MVG-provet den 10 januari. Så det blir lite matte på lovet fast jag egentligen lovat mig själv ett helt ledigt lov.
På eftermiddagen var det meningen att jag skulle prata med Lotta om geografin (hon hade mailat och sagt att jag skulle komma dit) men när hon äntligen kom dit så visade det sig att hon skrivit in det på EDS.... Så då ringde jag mamma och sa att hon kunde komma ganska snart. Jag väntade lite med Denise som skulle stanna lite längre eftersom hon skulle på ansiktsbehandling. När Denise gick så hade mamma inte åkt ännu så jag gick in i skolan igen och satt och tittade på när amanda, Lini, Erica, Stephie (med råttorna) och några till spelade kort. Jag var med en liten stund också. Sedan när mamma kom så åkte vi till Bauhaus och köpte två granar (en in och en ut). Nu sitter jag här och lyssnar på jättegamla låtar som jag hittat på den gammla hårddisken. Ska installera The Sims snart.

Det var väl allt...

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha duktigt av dig att hitta länk-knappen ^^
Jag är helt rödflammig i ansiktet efter ABn men nu ska jag också blogga =P

2007-12-20 @ 17:24:30
URL: http://denisey.blogg.se/
Postat av: Amanda

Duuuktigt med länken dära ;P och du, don't worry över att David kollade konstigt på dig. Han är ju sån ^^ Ni får ta det hemma nån kväll helt enkelt o reda ut vad han egentligen menade ;P

2007-12-20 @ 21:14:21
URL: http://mamanda.blogg.se
Postat av: Egoina

naw, tack :D

2007-12-21 @ 23:12:59
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0