Klagomål...

Denise kommenterade mitt förra inlägg såhär: Vad långt det blev då ;P
Nej det blev inte så långt. Jag hade tänkt skriva mycket längre. Men jag kom av mig eftersom jag satt och tittade på tv. Eller film rättare sagt. Pappa hyrde Göta Kanal 2 och ville att jag skulle vara med och se den så jag kände mig rätt tvingad. Den är inte bra kan jag säga. Jag kan inte riktigt förstå att de fick så många av Sveriges främsta skådespelare att vara med. Kjell Bergqvist spelade en liten liten roll, och han är ju riktigt känd.

Jag köpte iForm igår när jag och mamma var och handlade. Jag ska läsa den när jag går och lägger mig. Jag satt och bläddrade lite i den tidigare idag. På sida 7 står det om att kalcium och d-vitamin förebygger bröscancer. Det verkar väldigt bra! But that's not my point. Längst ner står det hur mycket man bör få i sig varje dag. Drygt en halv liter mjölk och två ostskivor varje dag! Det klarar inte jag av kan jag säga. Jag kan inte dricka någon mjölk alls nu. Jag mår ju illa hela tiden. Jag har börjat med klaciumtabletter nu i alla fall. Alltid något.

På måndag ska jag rida. Känns som om det var ganska nyss men ändå väldigt länge sedan sist. Det var verkligen kul i måndags! Jag älskar att hoppa Askepot. Du har rätt Denise. Hon är jättemysig! Nu har jag börjat lära mig att klara av henne också. Det gör ju inte det hela sämre när hästen gör precis som man vill! Ja eller nästan i alla fall. Hon är faktiskt väldigt stark... Och Denise, angående en del i ett av dina tidigare inlägg där du skrev att varken du eller Askepot är söta: Du har fel. Båda två är jättesöta! Och ni är lite lika... Hon är lite blyg, men jättego när hon vet mer vem man är. Precis som du!

Nej nu måste jag sova... Vaknade ju kvart i 8 idag och imorgon måste jag plugga om jag vill ha någon hjälp av mamma och pappa. De åker ju till Oslo för att gå på Nobelkonserten på tisdag. De åker på tisdag morgon och mamma kommer hem på onsdag förmiddag. På onsdag eftermiddag ska jag på hörselkontroll.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0