Svårt...

Som alltid är det lika svårt att komma på rubriker som passar. Speciellt nu när jag ska skriva ett längre inlägg som innehåller flera olika saker.

Jag har funderat mycket på det här med längden på inlägg. Vissa vill läsa korta inlägg, andra vill läsa längre. Jag själv blandar väldigt i smak. Det beror på vilket humör jag är på. Nu ska jag i alla fall försöka mig på att skriva ett lite längre inlägg.

Jag kan väl börja med att beskriva min dag. En väääldigt intressant dag. Not. Jag vaknade kvart i åtta och kunde inte somna om. Så jag satte mig vid tv:n och tittade några timmar. Sedan duschade jag. Då tänkte jag testa att duscha så som mamma gör och som Amanda tycker att jag ska göra. Alltså, luta mig frammåt. Det här hände:
1. Jag fick vatten i öronen.
2. Jag fick vatten och shampoo i ögonen.
3. Jag fick jätteont i ryggen.
4. Jag fick jätteont i nacken.
5. Håret blev jättetovigt så jag fick använda jättemycket balsam för att få ut det.
Det gör jag aldrig om. Efter duschen åt jag lunch och sedan städade jag mitt rum.

Nu orkar jag inte skriva mer men jag kanske skriver mer senare...

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha vad långt det blev ;P

2007-12-08 @ 22:23:45
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0