Saldosex och Harry Potter 7

Väldigt längesedan jag bloggade nu. har faktiskt haft en del att göra med båtsemester och bilsemester och harry potter 7. Har varit ganska osocial sedan söndag. Har läst 440 sidor nu (på två dar, minivåg för mig) Så jävla spännande! Eftersom typ ingen av de som läser min blogg har läst boken ännu tänker jag inte säga mer.

Gjorde ett litet "test", eller vad jag ska kalla det, där man skulle ta fram kontaktlistan på mobilen och trycka neråt och sedan släppa. Svaret på frågan var det namn man hamnade på. Lite roliga svar jag fick:
Jag är kåt i: Amanda
Jag är superduperkär i: Joel
Snyggast i världen: Patrik
Jag vill ha sex med: Saldo

En fråga bara... hur har man sex med saldo?

Skulle egentligen varit med Amanda imorgon, men eftersom jag kommer vara otroligt osocial innan jag läst ut Harry Potter så sköt vi på det. Saknar Amanda skitmycket, men vill vara social när jag träffar henne.

Tess försökte ringa mig häromdagen. SKITKUL att höra från henne :D längtar efter henne.

Ska maila Denise också. Saknar henne nåt så otroligt! ur fan ska jag klara mig TRE VECKOR? tur att jag har Amanda som stöd!

Nej nu kommer jag inte på nåt mer. Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0