Wella, HP, Staden

Idag läste jag klart Harry Potter and the Deathly Hallows. Läste till 3 igår. Vaknade kvart över 9 ungefär. Sedan hade jag läst klart boken vid 12. Tänker inte skriva någonting alls mer än att det är en hel del buhus men också ganska många HAHA :D och några Naaaaw!! Vill ni veta vad jag menar så LÄS BOKEN!

Imorse hade vi lite problem med brödrosten. Fire in the home!! Mamma lyckades hålla huvudet kallt och det ända som blev skadat var brödrosten. Det har luktat väldigt illa hela dagen men det löste vi genom att åka till stan  och gå nästan en mil. Jag köpte iaf nya simglasögon på Erikstadsbadet.

Jag fick ett brev från Wella (ni vet den där hårvårdskedjan) om att jag är en av vinnarna i deras tävling! Jag vann ett presentkort värde 100 kronor som jag får köpa valfria Wella-produkter i valfri butik. Det var kul. Vann på min motivering som jag inte ens kommer ihåg vad det var. Jag kommer ihåg tävlingen iaf.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Whut? Vilken tävling? :D

2007-07-24 @ 19:53:22
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0