Hemma

Äntligen är man hemma igen. Att resa är egentligen riktigt jobbigt. Igår var jag som en duracellkanin hela dagen, men idag verkade batterierna ha tagit slut. Jag har varit seg och trött hela dagen.
Hade nog egentligen inte tänkt blogga idag, men eftersom Denise bad mig göra det så bloggar jag nu =) Precis när jag skulle börja blogga så hakade internet upp sig. Nu verkar det dock fungera.

Idag var jag hos mormor och morfar på lunch. Christina, min moster, var där också. Det var en helt okej lunch. Men när jag hade varit på toaletten upptäckte jag en sak som gjorde mig lite ledsen. I trappen har de kort på alla 6 barnbarnen när de är i 4-5-årsåldern. Allas bilder hade fina ramar och glas, men mitt kort hade en tunn, ganska ful ram och inget glas. Kortet var rejält skadat. Det såg ut som om någon hade skrapat med nageln över kortet.

Gud vad det var kul att träffa Denise igår! Så himla synd att vi ska bort båda två en hel del den här sommaren =( Men vi får väl se till att ses så ofta det går iaf.

image3
Här är hästen som stod precis vid hotellet. Söt va??

Kommentarer
Postat av: Denise

Kul med ramen =P Du kan ju hoppaws att det bara var mormor som hade dålig smak ;P och har kollat mycket på ditt kort för att hon tycker så mycket om dig =D

2007-07-01 @ 19:00:10
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0