Till minne av hogwarts.nu

Hogwarts.nu är sidan som har räddat mig. När jag hade det som svårast, utan några vänner, hittade jag hogwarts.nu. Där träffade jag människor som tyckte om mig. De brydde sig om mig. Jag gick hem från skolan, där jag var utfryst och ensam, och loggade in på hogwarts.nu och helt plötsligt var jag populär. Massor av personer blev glada för att jag äntligen loggade in. *Angelina J* var min bästa kompis under en längre tid. Jag kände henne när hon var en vanlig elev, när hon blev prefekt och när hon blev ordningsman. Henne saknar jag. Och massor av andra personer också. Att sidan lades ner är jättesynd. Hade fenixfrum haft samma sorts design och så som hogwarts.nu hade jag varit nöjd, men fenixforum är jättefult!

Jag saknar Hoggy varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0