What a day!!

Vilken dag det har varit! Började ganska lungt med sovmorgon. Så åkte jag in till skolan och åt på donken med Amanda. Efter det hämtade vi Joel och Stephanie i skolan och så skulle vi åka till cosmonova. Träffade Denise på gullmars.

Utanför cosmonova träffade vi Frida och lite senare även Annika. Jahapp... fikadags. Helen och Maria kom ju också. Och så Melker. Senare också Crille och Andreas. Vi spelade kubb =)

Precis när vi satt på cosmonova insåg jag att min mobil var borta. Trodde att jag tappat den där vi fikade, men när vi kom dit efter filmen var den inte där. Denise ringde till min mobil för att se om vi kunde höra den, men någon svarade! En tunnelbaneförare hade mobilen. Han sa att vi skulle till Liljeholmen och någon Trafikexpedition. Vi skulle fråga i spärrarna. Ja okej tänkte jag. Denise var snäll nog att följa med. När vi kommer ut genom spärrarna är det ingen där. En vakt säger att det bara är att åka, men vi förklarar vad vi gör där. Han ber oss prata med chefen som kollar på inspelning som tv4 gör.

Efter ett tag kom det i alla fall en kvinna som skulle hjälpa oss. Hon sa att vi skulle till T-centralen men vi sa hur det låg till. Hon skulle gå till kontoret och kolla. Efter en låååång tid kom hon tillbaka och frågade vad det var för bild på bildskärmen. "en hund" sa jag och sedan fick jag skriva på en lapp att jag mottagit mobilen och sedan kunde jag åka hem =) Pappa kom dit och hämtade oss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ahh shit alltså. vilken dag. vi hade iaf kul :) jävla duva säger jag bara xP tur att du hittade mobilen också :) <3

2007-06-05 @ 20:39:20

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0