Hemmaaaaa!!

Nu är jag äntligen/redan hemma. Vi landade typ halv 10 igårkväll. Pappa stack iväg till långtidsparkeringen för att hämta bilen så jag fick ju ta väskorna. Mamma mådde dåligt och jag mådde illa. Jättekul. Och min och pappas väska kom samtidigt med bara en väska emellan. Och typ först så jag fick brottas med massa skitungar som skulle stå längst fram vi bandet. Det finns liksom en gul markering på golvet vart man ska stå =@ inte ens de vuxna fattade det. Ingen verkade liksom tro att jag skulle ta väskor så de ställde sig hela tiden framför mig. Men men. Chi fick de när jag och mamma var först därifrån. Iofs fick vi vänta länge på pappa men det visste ju inte de ;)

Mitt under flygresan så säger cabinpersonalen att man ska sätta sig och spänna fast säkerhetsbältet (som jag alltid har fastspännt) för vi närmade oss ett område med mycket turbulens. Det var inte så jättemycket turbulens men det skakade ändå en hel del. Det var skitläskigt när man tittade ut för vi flög över ett jätteåskväder! det blixtrade som bara fan! Men vi klarade oss iaf.

De som satt bakom mig och mamma var skitjobbiga! De verkade inte ha en aning om att det satt folk framför dem. Så vi flyttade till sätena framför oss som faktiskt var lediga. Då kunde vi fälla tillbaka stolarna också, vilket vi inte kunnat förrut eftersom de bakom satte upp fötterna mot våra ryggstöd.

Nu ska jag inte berätta mer om resan i bloggen för jag vill berätta om det In person för denise och amanda först. Och alla andra som orkar lyssna såklart ;)

Jag vaknade halv 6 (svensk tid) idag. Inte så jättekonstigt eftersom vi alltid gick upp 7 egyptisk tid (alltså 6 svensk tid) på semestern. och det gjorde vi utan att ens behöva sätta någon klocka på rigning =) Så nu på morgonen har jag kollat skolmailen (8 olästa), läst ett blogginlägg som Amanda skrivit (hon skriver ju så långa!) och typ många av Denises. Nu ska jag läsa hotmailen (18 olästa varav 17 säkert är skräpmail =P)och sedan kanske jag ska kolla på det greys anatomy jag spelade in förra veckan. Hade velat spela in alla Las vegas, missing, desperate housewifes, uggly betty, cityakuten (måndagsavsnittet) Prison break och Greys Anatomy men insåg att jag inte har någon tid att se dem. Så det blev bara greys.

Nu blev mitt inlägg också långt. jag som klagade på Amanda... Men jag har varit på semester och inte bloggat på jättelänge så jag skyller på det.

Puss på er =)

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är okej med ett långt inlägg ibland ;)

2007-11-07 @ 19:56:20
URL: http://denisey.blogg.se
Postat av: Amanda

Det är skitokej =D Jag gör det typ hela tin :P Annars får man ju knappt med allt... så kul att du är hemma =D haha och ja det kan vara grymt irriterande med människor på flygplan... man kan liksom inte fly undan dem...

2007-11-07 @ 21:51:10
URL: http://maanda.blogg.se
Postat av: Joel

Haha, trevligt! Du har snart varit över hela världen ... :O

2007-11-08 @ 01:10:25
URL: http://noticebyjoel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0