Borde plugga...

Borde egentligen plugga geografi eller matte, men Las Vegas börjar ändå snart så det är typ ingen idé. Filosofilektionen idag var rätt så onödig. De andra hade prov så jag började 14.30. Då gjorde vi en uppgift och sedan slutade vi. Uppgiften kunde man läst sig till dessutom. Men men... Jag fick en tunika av mamma. Jag är inte helt säker på den men både mamma, Lima och amanda tyckte den var jättefin so what tha heck. Jag får väl se lite gravid ut då =P Tar en bild och lägger upp senare. Ska även ta kort på mina skor som jag inte heller är säker på om jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha den var såååå fin :D och skorna bara måste jag se ^^

2007-10-18 @ 21:44:01
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0