Jaja :P

Denise tjatar på mig att jag ska blogga så nu gör jag det =P Jag förstår henne verkligen. Hon är ju sjuk och har legat hemma hela dagen. Då vill man gärna läsa lite bloggar.

Idag var jag i skolan. Fridas grupp höll i BG-samlingen. Tipsrunda. Ganska kul faktiskt. Synd att det var så få där. Sedan satt vi och pluggade. Eller jag pluggade och Frida surfade runt =P Skrev ner lite till filosofin. Det är det jag borde läsa igenom nu egentligen. Istället sitter jag och bloggar och tittar på desperate housewifes. Men jag har ju imorgon förmiddag på mig också.
På företagsekonomin hade vi först en kort föreläsning och sedan en gruppuppgift som jag och frida och linda klarade av fort. Jag kom hem över en timma tidigare än vanligt.

Nu ska jag se Desperate Housewifes så jag kanske bloggar mer senare.

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack för inlägget och ja jag behöver lite bloggar att läsa. Det är typ vad jag ahr gjort idag, läst bloggar och kollat på lite dåliga tv-program. Fast vänner är ju alltid kul. Det avr avsnittet då Ross säger "I take you Rachel" istället för "I take you Emily" =P

2007-10-02 @ 21:45:50
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0