Jävla skitunge!

Jag blev så trött på att Andreas lånade mitt PS3 utan att fråga så till slut gömde jag kontrollerna i mitt rum. De fick hamna i skåpet under skrivbordet. Det är liksom längst in i ett hörn och inte alls så lätt att hitta.
Idag när jag kom hem från båten så såg jag att MINA kontroller till MITT spel låg på BORDET I TV-RUMMET! Skitungen hade letat igenom hela mitt rum! Han som blir galen bara jag sticker in en TÅ i hans rum!
Men nu ska han få se. Nu har jag kommit på ett bra gömställe för kontrollerna. Inget mer tjuvspelande för honom inte. Mohahahahaha

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha... Förstår inte hur du orkar bry dig men heja dig;)!!!

2007-10-07 @ 11:50:21
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0