Trött

Nu är jag rejält trött... Kanske inte så konstigt eftersom jag knappt kan äta nåt. Igår försökte jag äta en gorbys till lunch, men den kom tillbaka igen. Inte alls kul.

Jag gick på filosofin iaf. Det var faktiskt ganska kul. David hade gjort en Power Point =D

Idag ska Denise komma till skolan :D:D:D:D:D Äntligen! Känns som om vi varit ifrån varandra hur länge som helst. Jag var sjuk hela förra veckan. Vi träffades på psykologin i måndags. Sedan har hon varit hemma.

Jag ska ha utvecklingssamtal idag. 16.30. Orkar egentligen inte vänta så länge, men mamma och jag ska fika i globen så det går nog bra iaf ;) hoppas jag kan äta nåt...

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja idag kom jag=D Sen om det är så smart är en annan fråga;P

2007-10-04 @ 13:59:34
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0