Emotional day

Idag har varit en ganska jobbig dag både psykiskt och fysiskt. Det var sista lektionen med Gabbi och det var ju jättetråkigt eftersom jag gillar henne. Efter lektionen började jag till och med gråta. Att jag knappt sovit alls inatt gjorde ju inte saken bättre. Efter tyskan gick jag till foto-ws och jobbade med fotouppgiften. Gun tyckte att jag skulle göra en annan bild istället. Det blev ju lite panik och jag han inte färdigt men jag fick lämna in det jag gjort och så ska vi låtsas som om jag var klar men vill ändra lite efter kommentarerna. Antar att det är skillnad om man har jobbat med uppgiften eller om man inte gjort något alls. Det är ju flera i gruppen som inte lämnat in någon uppgift alls.
Efter solan hämtade mamma upp mig och vi åkte till Ikea för att få hjälp med köksplaneringen, men det var så lång väntetid så vi struntade i det och kollade på prylar istället.
När vi kom hem hade Andreas både varit ute med Molly OCH skottat OCH skakat mattorna OCH tagit in mattorna för att det snöade! Mamma hade sagt till honom att han skulle gå ut med Molly men det andra kom han på själv och det är ju helt otroligt för att vara honom! Och igår var hn ju snäll och hjälpte mig lite i photoshop! Who is he and what has he done to my brother? =P
Nu ska jag gå och lägga mig. Är så jävla trött...

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är väl en positiv förändring ^^ man får vara glad för det lilla ;P och ja, på ikea måste man ha ett jävla gott tålamod...

2008-02-16 @ 19:36:40
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0