Foto

Nu sitter jag och väntar på att lektionen i Estetisk verksamhet Foto ska börja. Det börjar oftast lite senare än det ska så kommer man fem i halv är man först in i salen. Det är väl för att det mest är mediaelever (ja jag har lite fördommar men de besannas för det mesta). Nu ska jag förbereda lite genom att ta upp ett word-dokument som jag ska anteckna i och så...
Ja som ni kanske märker så är jag fortfarande i skolan. Jag ska se efter lektionen om jag orkar vänta i skolan på att bli hämtad eller om jag ska försöka åka buss hem. Det kommer nog bli så att jag stannar i skolan för det är lättare än att åka buss och gå... Ja jag meddelar senare hur det blir.

XoXo
   Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0