Fredag

Fredag. Sista dagen innan lov. Jag har haft jätteont i huvudet HELA dagen! Värktabletterna har inte hjälpt. Inte blev det bättre av tyska grammatik.
Vid halv tolv kom Denise till skolan och vi gick till Subway. Båda tog det vi brukar... Vi är väl inte så ombytliga men vi slog fast att om man tycker det är gott så varför ändra på ett vinnande koncept? Sedan mötte vi Fridanästan vid skolan och så tog vi buss 144 till Älvsjö mässan där vi först fick vänta ett tag på att få gå in i föreläsningssalen. När jag stod och titta mig omkring fick jag syn på Kenza! Hon är väldigt mycket kortare än jag trott... Alldeles för kort för att vara modell egentligen men jag antar att det inte gör så mycket om man mest gör reklam för Ur&Pen =P
När vi satt på föreläsningen eller vad man ska kalla det så skulle de som vann första pris för bästa monter förra året. Upp gick fyra killar och en av dem var Viktor! Han är ett år äldre än jag och lillebror till min brorsas kompis! Lite kul.

Sedan skulle vi gå runt och leta reda på de från vår skola bland alla montrarna. Vi skulle svara på lite frågor om dem och jag kan väl säga som så att det var några företag som inte verkade veta vad de gjorde... På mässan såg jag en hel del gamla klasskompisar. Tex. Snadra, Tove, Robert och Nina. Det var säkert fler där också som jag inte såg.

Vi åkte hem så fort vi svarat på frågorna. Vi tog 173:an till norra sköndal och där tog Frida och Denise någon buss (tror det var 875) och efter typ 30 sekunder kom min buss. När jag kom hem skulle jag gå ut med Molly igen (gick morgonpromenaden också) eftersom mamma är sjuk, men vi kom väl en sisodär 50 meter innan hon vägrade gå mer.

Nu sitter jag iaf här och kollar runt på Bluebox.se och jag blir alltid lika glad när jag kollar runt där! Det finns så himla mycket roliga saker! Har hittat en t-shirt jag vill köpa också (inte där iofs)... Avslöjar inte nu vad det är för någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0