Halloo

Nu sitter jag hemma och mår liiite bättre. Jag slutade 20 i 2 så jag fick åka buss hem, vilket gick helt okej. Det började regna när jag gick till bussen och när jag gick av vid min hållplats regnade det rätt ordentligt så jag fick byta kläder när jag kom hem. Vid kvart över fyra kom mamma hem och då tände vi brasa så nu är jag lite varmare i alla fall.
Foto-lektionen gick väl okej. Jag vet inte direkt om jag lärde mig så mycket... Mitt under lektionen tog en av tjejerna upp sitt nagellack och började måla naglarna!! Vem gör så?? När läraren står och föreläser liksom! Hela rummet stank ju också! Det värsta var kanske att läraren inte ens sa till henne! Jag blev ganska så förvånad att folk kan ha så lite hyfs!
Nu ska jag se hur lång tid det är kvar till middag och kanske spela lite the sims... Ska nog försöka blogga mer i kväll.... Jag får se om jag orkar...

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Jag Vet! Den är som en exakt kopia, med en massa coola specialeffekter. Snygg helt enkelt! ;)

2008-02-01 @ 18:48:00
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0