Hemstudiedag

Jag har hemstudiedag idag och det är ju alltid skönt. Det var riktigt synd att jag var tvungen att gå upp relativt tidigt i alla fall. Jag skulle till tandregleringen. Jag har ju haft tandställning och de skulle kolla upp hur det har gått nu drygt 1 ½ år efter att jag tog bort den. Allt såg fint ut och jag satt i bilen på väg hem 7 minuter efter att jag gått in.

Mamma skulle egentligen gett blod idag men hon vaknade med ont i halsen och då får man inte ge blod. Hon ringde återbud till sin gamla jobbarkompis som skulle kommit hit också så det blev bara mamma och jag idag.

Jag har väl inte direkt kunnat jobba idag. Jag har fixat lite med en fotouppgift och försökt läsa lite naturkunskap men det vill verkligen inte fastna! Jag vet inte hur jag ska göra... Jag får väl försöka i alla fall antar jag...

Xoxo
   Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0