Illamående

Nu sitter jag i skolan och har haft tyska, mailat naturkunskapsgruppen, mailat in artikeln i engelska och lagt fotouppgiften i på insun. Idag är det en dålig dag med illamåendet. Igår mådde jag nästan helt bra, men idag funderar jag till och med på att åka hem bara för att jag mår så dåligt... Men jag känner att jag egentligen behöver lektionen i foto eftersom jag inte är så bra på photoshop... Jag tror jag ska kolla upp när läraren har WS så kanske jag kan gå på den och få hjälp... Jaja... jag meddelar väl senare hur jag gjör antar jag...

XoXo
   Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0