Jag, Sofia och Anna

Jag tycker det är jätteroligt att jag, Sofia och Anna rider i samma grupp igen! Vi började på småponny tillsammans, red där några år, gick upp på mellanponny tillsammans men splittrades efter ett tag. Nu när jag började på storhäst rider vi tillsammans igen! Det är inte riktigt som the old days men det är en speciell känsla. Jag hittade en bild på oss från 2003. Eller det var flera bilder men den här ser jag mest seriös ut på. Jag tror jag var inne i en "aldrig se seriös ut på kort"-fas. Det är väldigt synd för det är de ända bilderna på oss alla tre tillsammans.

image63

Kommentarer
Postat av: Sooofia

haha! Men guuuuuuuu va små vi var! :O xD Sätt in dom andra vettja :P

2008-02-21 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0