Majschips och annat

Middagen är sedan länge avklarad. Vi åt lax i ugn och potatis och sallad. Jag fick i mig lite i alla fall. Nu mår jag mycket bättre också. Jag köpte sådana där majschips från Exotic Snack igår och de har jag suttit och knaprat på här under kvällen. Jag gav ett till Molly (efter att ha tagit bot det "starka" pudret ovanpå) men det tyckte hon inte om så det ligger på golvet här bredvid datorn. Det gör hon med förresten. Hon ser väldigt olycklig ut så jag antar att de smällt smällare igen. Stackars hunden är så rädd för allt möjligt.
Imorgon ska jag försöka plugga lite tror jag. Det känns som om jag ligger efter i det mesta just nu... Det är inte direkt den mest uppiggande känslan.
Dessutom är det här med att välja kurser till trean ganska stressande. Jag vet med 99 % säkerhet att jag ska läsa Engelska C och Matte C. Sedan väljer jag mellan Tyska 3 (mest för meritpoängen) Programmering, Foto och Webbdesign. Just för tillfället är jag mest inne på att välja programmering och webbdesign. Det känns mest lockande just nu. Dessutom är det ju Java och PhP som man använder i programmeringskursen och vi har tre javaböcker och minst en php-bok. Jag och pappa ska titta igenom kurserna lite nogrannare imorgon så kanske jag kan få mer klarhet i vad jag vill läsa också... Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen också.

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Denise

Det är svårt det där med kurserna... Jagh blir mer och mer osäker och förvirrad =S

2008-02-01 @ 23:20:33
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0