Ojsan...

Nu har jag inte bloggat på några dagar. Jag har helt enkelt ingen inspiration. Jag är väldigt stressad men så otroligt skoltrött så jag får verkligen ingenting gjort. Jag har i alla fall fått tid för att kolla upp illamåendet nu. Den 18 februari ska jag prata med läkaren men i morgon eller på torsdag ska jag ta blodprov. Jag ska nog försöka göra det imorgon så jg har det gjort och dessutom kan det vara skönt om jag slipper det på hemstudiedagen på torsdag.
Idag har jag knappt kunnat plugga alls. Jag glömde svenska-pappren hemma så jag kunde inte jobba med det. Jag och Denise försökte göra korrosionslabben men det gick väl sådär... vi kom inte riktigt på vad vi skulle skriva. Jag skrev ett avslut på svenskan också, fast jag inte är klar med "brödtexten" men jag kom på ett ganska bra avslut när jag satt på basgruppssamlingen så då ville jag skriva ner det innan jag glömde det. Vi hade alltså basgruppssamling idag. Sedan långt mellan den och företagsekonomin. Robert var på trainee-utbildning så vi slapp delas upp i två grupper. Istället fick vi välja själva vem vi ville lösa uppgifterna med. Jag jobbade med Frida på de första uppgifterna och Denise var med på de andra. Li Martina också iofs.
Efter företagsekonomin stannade jag kvar i skolan till ungefär 20 över 3, då pappa och mamma kom och hämtade upp mig. Pappa hade varit och träffat telias trainees ("Var det någon Robert Mellander?" frågade jag men det var det inte) vid Arlanda och så hämtade han upp mamma i stan (som hade träffat Lennart Persson från Debatt och Axcess TV som hon gick i samma klass som) och så plockade de upp mig också. Vi svängde förbi hemköp och jag och mamma sprang in och köpte semlor. Det var faktiskt riktigt mysigt att vi kunde göra något sådant en vardag. Pappa brukar ju aldrig komma hem före kvart i sex så... Andreas ville iofs inte äta semla med oss men det är vi ju rätt vana vid.
Nu på kvällen har jag gjort liiiite AYG men det gick absolut inte bra eftersom programmet är så känsligt för minsta lilla stavfel. om man skriver punkt får man fel... Annars har jag kollar på Grey's anatomy och gossip girl. Nu ska jag se om jag kan göra mer svenska och sedan ska jag gå och lägga mig ganska tidigt.
Nu har jag i alla fall skrivit ett ganska så ordentligt inlägg. Hoppas ni är nöjda ;D

XoXo
    Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sophia Almawi

heeej
jag skulle bli jätte glad om just du läste min blogg
pusssss

2008-02-05 @ 21:24:25
URL: http://sophiaAlmawi.blogg.se
Postat av: Amanda

Faan jag missade gossip girl!

2008-02-05 @ 21:35:51
URL: http://mamanda.blogg.se
Postat av: Sarah

Hehe jo jag vet hur det är! Är ju visserligen inte smal längre, men har vart smal & lång när jag va yngre & det va ett helvete med både byxor & tröjor :/ Speciellt byxor då jag har långa ben , hehe. Fortfarande väldigt svårt med byxor fastän jag är stor.. Inte lätt det där. Men lät skönt ändå med en sån mysoutfit! Kan ju inte påstå att jag har så mkt speciella heller, hehe ;)

2008-02-05 @ 23:25:37
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0