Skola

Nu sitter jag alltså i skolan. Jag orkar egentligen verkligen inte men det var basgruppssamling på morgonen och PH-samtal efter det så det kändes som ett måste. Amanda, Stephanie, Joel och Alexander höll i basgruppssamlingen och de hade bakat lite och så skulle vi leka lite lekar. Soffleken först då. Jag orkar inte förklara den men tjejerna vann iaf. Joel sa "Jag hade Lovisa! INGEN sa Lovisa" Jag undrar vem det var som skulle ta illa upp... Han eller jag? =P
Sedan körde vi tunnelbaneleken samtidigt som vi fikade. Kategorierna var Kommun, Hundras, Frukt & Grönsaker, T-banestation och Huvudstad. Vår grupp sa stopp nästan alla gånger och vi vann med ganska många poäng =P
Jag kunde ju såklart hundraser på alla bokstäver. Tom på Ö kunde jag en...
Nu försöker jag göra lite engelska eftersom det är redovisning imorgon... Jag har en känsla av att jag måste jobba ikväll. Men jag ska försöka nu iaf så jag slutar blogga nu.


XoXo
   Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0