Sovmorgon

Idag börjar jag 12.30 men är ändå vaken nu. Jag vaknar ju som sagt vid den här tiden. Det börjar bli rätt irriterande eftersom jag är så trött och jag vet att jag skulle behöva några timmar till. Inte kan jag äta någon frukost heller eftersom jag ska ta blodprov. Jag brukar iofs inte kunna äta frukost men jag försöker iaf och då får jag alltid i mig minst en halv macka och ett halvt glas jouce. Jag ska göra mig iordning när jag bloggat och kommenterat lite andra bloggar.
Idag är det engelska med den nya läraren. Lite spännande. Jag tycker iofs att det är jättetråkigt att vi inte kommer ha Louise hela tiden. Och att jag inte ska ha Gabbi i resten av tyskan. Båda två är ju gravida. Det är väl kul för dem men det är tråkigt när man har lärare man gillar och så ska de sluta.
Nej nu kommer jag inte på något mer så jag slutar här.

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja precis. Visst jag tycker det är lite segt med alla modebloggar o så, som bara handlar om det, men tycker ändå det är dom som borde komma ännu högre. Ska jag va ärlig gillar jag Stina Lees blogg bättre o läser ALLTID den motför Kenzas.. Jag skulle gärna tjna pengar på min blogg eftersom jag skriver så mycket och
så, hehe, hade vart ett superjobb att få pengar för ;P Men så måste man väl va snygg, modell, ha en chihuahua & ett händelserikt liv & råd at shoppa jämt :P (Som hon får genom att hon har bloggen, hehe)

2008-02-06 @ 11:07:01
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se
Postat av: Sarah

Eller tillexempel blixman.blogg.se DEN skulle jag tippa skulle ha MKT mer besökare!

2008-02-06 @ 11:07:33
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0