Spa-övernattning

Igår åkte mamma och jag till Trosa Stadshotell Spa-övernattning. Vi fick 20 minuter ansiktsbehandling var och det var verkligen jätteskönt! Mitt illamående gick nästan över helt! Vi badade lite i en av bubbelpoolerna och i ångbastun.
Rummet var jättefint men väldigt litet. Väggarna var ljusblå- och vitrandiga och man trivdes verkligen!
I paketet vi köpt ingick en tvårättersmiddag och en drink. Jag fick en alkoholfri jordgubbsdink som kändes som om det var jordgubbssaft som de spätt ut med sockerdricka istället för vatten och det var verkligen jättegott! Mammas var också ganska god, men med alkohol (jag fick smaka lite...) Till förrätt var det en liten liten smörgåsbit med "Humma" (hummer och krabba) och lite kräftskärtar. Det var verkligen jättegott! Min huvudrätt var halstrad röding med någon olivröra emellan och det var skitgott! Mamma fick älgkött.
Vi kom inte upp till rummet igen förrän halv tio! Det tar ganska lång tid att äta på restaurang. Jag förstår varför Andreas tycker att det är tråkigt. Men vi hade det jättetrevligt i alla fall.

På hemvägen hade jag tänkt köpa The sims 2 Fritid, men så blev det inte eftersom vi blev tvugna att skynda oss hem och hämta Molly hos mormor och morfar som var hundvakter. Men det kanske är bra... Jag måste ju plugga.
Idag upptäckte jag en fiskbebis till så nu är det sex stycken!

Kommentarer
Postat av: Marie, Calles Matte

Vad skönt med spa-vistelse! Hoppas Molly hade det trevligt hos dina morföräldrar.

2008-03-01 @ 18:32:36
URL: http://callecorso.wordpress.com
Postat av: Liselotte

S: Japp! HOw did you know? Det där va bra gjort ac dig! :)

2008-03-02 @ 20:28:27
URL: http://hamsterspells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0