Sportlov - Tisdag

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Jag vaknade, tittade på gårdagens Grey's medan jag åt frukost och sedan åkte jag och mamma till Haninge centrum och fixade lite. När vi kom hem gick vi till mormor och morfar nästan direkt. De hade tagit fel på tiden så vi fick vänta lite på maten men det gjorde inget. Bättre att vi får vänta på maten än att maten får vänta på oss.
När vi kom hem sjönk jag ner framför datorn och House säsong 3. Jag kollar på den för andra gången och är verkligen såld på House!

Idag har jag insett att jag har ungefär 14 läsare per dag och jag vet bara vilka typ 4 är, så ni andra. Vilka är ni? Lägg en liten kommentar!

Nu ska jag se början av Systrar i Jeans. Jag älskar böckerna!

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej hej... jag är en av alla. :o))
Hoppas du har en skön kväll!
/Eva

2008-02-26 @ 21:17:07
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0