Sverige

Jag satt och funderade på vad jag skulle kunna blogga om och Joel föreslog Sverige så här kommer ett litet inlägg om sverige.
Det är det land jag föddes i år 1990. Det är ett land som inte varit i krig på länge. Det är ett land med skitpissigt väder för det mesta, men vissa sommardagar kan vara helt underbara. Det är ett land med en östkust och en västkust. Det är ett land med en av världens grönaste huvudstäder. Det är ett land vars huvudstads skärgård är jättefin på sina platser (men jätteful på andra platser). Det är ett land med lika många invånare som Bangkok city (ca. 9 miljoner). Vadmer kan man säga om detta land? Kommentera om du har något att tillägga!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

S: Hm.. Gör de verkligen inte det? Då så har du kanske inte rätt program att packa upp filerna i. Se min "HUr laddar jag ned" på bloggen så tror jag informationen ska finnas där.

2008-02-23 @ 10:28:20
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Amanda

Ett land med ett folk som tänker med stortåna när de röstar vilka som ska gå vidare i melodifestivalen >

2008-02-23 @ 23:16:15
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0