Tröstätande och i-landsproblem

Jag har suttit här och pluggat och tröstätit ett tag nu och sedan loggade jag in på msn och där var min ängel Denise. Jag frågade vad hon gjorde (hon provsatt sin nya skrivbordsstol.......) och så frågade hon vad jag gjorde. Jag berättade att jag pluggade och tröståt och hon ville veta vad jag åt. Jag skrev då som det var att jag tidigare ätit majschips men nu gått över till det sista av chokladrullen och att jag nog kommer plundra köksskåpen där jag vet att det finns bla. vaniljdrömmar, nappar och glass (som iofs är i frysen men men). "Så du kommer alltså hålla på ett tag då" skrev hon. "Japp. Eller nej för jag vill kunna äta middag idag eftersom vi ska äta thaimat... hm... dilemma.... i-landsproblem"
Så dagens i-landsproblem är alltså att man inte kan tröstäta för då orkar man inte äta den goda middagen sedan....

XoXo
   Lovisa

Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe I-landsproblem är viktiga... Men svåra att lösa =P

2008-02-09 @ 15:39:04
URL: http://denisey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0