Trött och frusen

Jahapp... Äntligen är jag hemma. Det har jag iofs varit i några timmar nu men ändå... Jag kom på att jag inte hade någon hemnyckel och jag trodde inte att Andreas var hemma så jag blev tvungen att stå på gullmars och vänta på mamma. Jag stod med Denise ganska länge eftersom hennes buss skulle komma ganska sent. Sedan åkte hon och jag gick över till min hållplats. Tre bussar han komma och gå innan mamma kom. (medräknat de bussar som åkte när jag stod vid Denise). Jag frös rätt ordentligt när jag väl kom hem så då tände vi brasa och drack lite glögg (vi köpte en när hemköp sålde ut för 5 kronor styck). Jag har suttit och kollat på TV i några timmar nu och är ändå inte varm. Klockan sju började jag skriva brevet i engelskan. Jag skulle ju jobba engelska i skolan men jag gjorde inget mer än att leta reda på en artikel och läsa den. Men i alla fall så började jag skriva brevet klockan sju och kvart över sju var jag klar. Ja förutom adressen till tidningen som jag verkligen inte kan hitta någonstans på deras hemsida. Det är rätt så irriterande men jag får väl förklara för läraren hur det ligger till. Om ungefär 20 minuter börjar Gossip Girl och sedan får det bli en tidig kväll för mig. Jag känner mig lite halvdålig och då gör ju inte sömnbrist det hela bättre.
Nu ska jag surfa runt lite innan Gossip Girl.

XoXo
   Lovisa


Kommentarer
Postat av: Sarah

Okej :( Jo förstår att det är jobbigt att gå upp om man är naturligt smal också.. Om inte svårare än att gå ner... Om man inte haft viktptovlem sen man va liten

2008-02-12 @ 19:54:44
URL: http://sarahohrns.blogg.se/
Postat av: Liselotte

S: Åh tack.

Nej, jag missade Gossip G igår :( Men de e bra! Bättre är OC! XD

2008-02-13 @ 18:50:49
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0