Vaddå rubrik??

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar igen. Jag har helt enkelt inte haft någon inspiration. Vissa dagar kan man blogga om nästan vad som helst och andra dagar känner man bara blöö när man ska sätta sig ner och skriva något.
Idag och igår har jag varit ganska så jätteslapp. Idag har jag iofs duschat Molly och det är alltid lika jobbigt. Idag stod hon och gnällde hela tiden.

Tidigare ikväll satt jag och mamma och kollade på gamla idol-avsnitt som sänds på tv400 och vem ser man då? Jo JOEL! Jag har bara sett den korta versionen på internet så det var kul att få se den långa också!

Nu känns det som om jag baraförsöker klämma fram något att skriva och det blir aldrig bra. Jag hoppas att jag har mer inspiration imorgon. Det är ju lov i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Martina

Va, sökte han till idol????

2008-02-25 @ 11:10:00

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0