Lista

En lista jag snodde av Denise:

VILJA!
Skulle vilja vara längre?

Nej =P

Skulle du vilja väga mer?

Ja tack =P

Skulle du vilja ha sex med en kändis?

Suck

Skulle du vilja dricka dig full nu?

Nej!

KAN:
Kan du röra på öronen?

Japp

Kan du slicka dig på näsan?

Tänker aldrig någonin prova men jag tror inte det

Kan du kolla i kors med ögonen?

Japp

Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja Mamma iaf

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja absolut.

Kan du vara på en fest utan att dricka?

Självklart!
Kan dina vänner lita på dig?

Ja det är klart!

Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?

Ja.

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja verkligen!  


HAR DU:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja några vita lögner har det väl blivit.
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?

Dah =P
Har du syskon?

En bror, en hund.
Har dina föräldrar ljugit för dig?

Inte ljugigt (vad jag vet) men kanske inte sagt hela sanningen alltid.
Har du varit full den här månaden?

Nej.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nej =P
Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej.

Har du pussat någon som är 4 år äldre?
Nej. 
Har du haft sex med någon som är 4 år äldre?

Nej.
Har du haft ett förhållande med någon som är 4 år äldre?

Nej.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nej
Har du haft sex med en utav samma kön?

Nej
Har du ljugit på någon fråga ändå?

Nej 

VEM:
Vem är din bäste vän?

Denise, Amanda mfl
Vem älskar du?

Molly ^^
Vem hade du senast sex med?

---
Vem vill du bli full med?

Jag vill inte bli full 
Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma...
Vem är snyggast i hela världen?

Jag ^^ Nej det tycker jag verkligen inte. Hm... svår fråga.
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min kusin som inte har någonstans att bo och inget jobb
Vem är snällast i Välden?

Öh. Diddle ^^
Vem vill du prata med?

Denise framför allt! Även fler personer såklart!
Vem sov du senast med?

Mitt täcke ^^
Vem såg du senast full?

Öh... Han på restaurangen på Mallis? 
Vem vet allt om dig?

Inte ens jag =P
Vem kysste du senast?

......
Vem kramade du senast?

Hunden =P

Vem kan du berätta allt för?

Hunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0