Förvånad

Jag gick på skoj in för att kolla besöksstatistiken på min blogg. Trots att mitt senaste inlägg var att jg inte skulle blogga på några veckor har jag haft som minst 10 unika besökare per dag. Då blev jag faktiskt väldigt förvånad! Jag vet att det inte låter som så mycket, men för mig är det det. Hm... nu lät det som om jag inte har några kompisar, vilket jag ju har. Jag har faktiskt fler kompisar nu än jag haft på väldigt länge. Men jag tror inte att alla dem vet om att min blogg existerar.

Just nu sitter jag och tittar på Gossip Girl maraton på kanal 5. Egentligen borde jag plugga, men jag tänkte börja i reklamen. Det är verkligen helt crazy de här sista veckorna. Dessutom är jag crew på två hemsidor och det tar också lite tid. Skönt att jag är klar med naturkunskap B nu i alla fall. Och jag är nästan klar med uppdraget i företagsekonomi B. Men det är ju hur mycket som helst att göra i alla fall.

Nu ska jag koncentrera mig på Gossip Girl.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jadu, det är nästan läskigt vad många som hittar till ens blogg :O

2008-05-18 @ 16:23:51
URL: http://mamanda.blogg.se
Postat av: Liselotte

Jag ska gå Södra Latin ES/sång :) Det blir nog bra hoppas jag...

Känner två som ska börja på din skola! :)

2008-05-19 @ 20:23:24
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Sally

Svar: kan berätta imorgon ;).

2008-05-19 @ 22:07:36
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0