Lycka är att spela the sims!

Lovdagar är BÄST! Speciellt när man bara her ett prov kvar! Resten jag har att göra är inlämningsuppgifter och de är ju inte lika stressigt med.
Igår spelade jag The Sims mest hela dagen. Jag åkte iofs och handlade plus att jag städade och såg en hel del på tv också... Men jag pluggade inte en enda sekund! *stolt*
Idag har jag sett på TV, spelat The Sims, varit och bytt stolarna som vi köpte till altan (mamma och pappa fick med sig fel sorts stolar förra gången) och läst igenom svenskauppgiften. Ja och läst lite olika bloggar. I tisdags tog far och bror av plåtarna på poolen och igår började vi fylla den med vatten. Den är inte full ännu. Jag tror att pappa inte vill att det ska gå ovanför några insug så att det blir vatten i rören. Men nu har han iaf skurat klart pooltäcket och dragit över det. Det slutade regna precis när han var klar...
Bror är förresten i fjällen. Han åkte i onsdags och kommer hem på söndag eller måndag, beroende på hans kompis jobb.
Denise är i London nu och imorgon åker Amanda till Turkiet.
Nu ska jag surfa vidare innan jag ska se på TV och äta...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas verkligen att Nisan har det fint i London, och att hon har bättre väder än vi :) Kommer du bada någe ? Trots att det är kallt... :P

2008-05-02 @ 21:23:09
URL: http://mamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0