Så mycket för att hålla ett löfte

Jag hade lovat mig själv att inte gå in på bloggen innan alla skolgrejer blåst förbi, men jag måste bara lägga in den här utmaningen:

För 5 år sedan...
... var jag liiiiten

För 3 år sedan...
... hade jag tandställning

För 1 år sedan...
... gick jag ut första året på gymnasiet

För 3 månader sedan...
... var jag jättetrött på antiken som vi läste om i svenskan...

Igår...
... gick det inte bra att plugga
Imorgon...
... är det svenskaprov.... och heldag i skolan

Om ett år...
...tar vi studenten!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

S: Tack så mycket! :)

Vilken skola går du på?

2008-05-15 @ 21:44:48
URL: http://simsnorden.blogg.se
Postat av: Sally

Svar: Okej, då ska jag kolla upp med Åsa om det gäller mig med. tack för att du berättar ;).

2008-05-17 @ 02:08:14
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0