Nervös måndag

Imorgon bär det av till Spanien. Flygrädd som jag är har jag varit nervös hela dagen. Ska bli skönt att komma iväg i alla fall, trots att det inte är särskillt mycket varmare där än här.
Packningen är i princip klar. Allt som ska med ligger på skrivbordet. Jag packar inte ner det i väskan förren i morgon eftersom Molly blir så nervös av väskor. Hon ska bo hos mormor och morfar medan vi är borta.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har i princip bara packat och surfat runt på internet. En liten sväng till Haninge centrum blev det också eftersom mamma skulle ha linser och jag skulle ha munskölj. Om 45 minuter ska jag åka iväg till stallet. Det ska bli otroligt skönt att få rida eftersom det bara är då jag kan koncentrera mig 100 % på en sak. Jag är väldigt nervös eftersom jag inte vet vem jag ska få rida. Det är markarbete idag, vilket betyder att det är hoppning nästa gång som jag missar. Därför hoppas jag att jag inte får Askepot. Jag vill så gärna hoppa med henne.

Kommentarer
Postat av: Denise

SV: Kan vara men är oftast ganska ointressant. Jag gillar att läsa åsikter. Det är genom åsikter man lär känna folk.

2008-10-31 @ 17:26:02
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0