Ten days later

Nu har det gått 10 dagar sedan jag bloggade senast. Det har både hänt mycket och inget. Jag har pluggat och varit sjuk.

Igår fick jag mitt nya minne till kameran! jag har gått från 512 MB till 8 GB. Lite skillnad kanske? Med de inställningar jag har nu blir det ungeför 3 200 bilder mot 200.
För er som undrar har jag en Konica Minolta. Den är inte super, men den duger tills jag tar studenten. Då ska jag få en systemkamera. Nu har jag ju dessutom hittat manualen till kameran så jag kan fixa med inställningarna.


Kommentarer
Postat av: Sally

Krya på dig =)!

2008-10-10 @ 22:13:27
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0