Tidigt uppe - trodde jag

Jag vaknade av mig själv för ungefär 45 minuter sedan. Jag var väl inte helt vaken när jag hörde pappa öppna ytterdörren. För att hämta tidningen tänkte jag. Jag låg kvar i sängen och jag tyckte att han var ovanligt tyst. Vid sju tänkte jag att jag lika gärna kunde gå upp och prata lite med honom. Gissa om jag blev förvånad när det inte satt någon vid köksbordet, hans portfölj var borta och bilen likaså! Han hade alltså åkt till jobbet vid halv sju!
Iofs visste jag att han brukar åka tidigt för att slippe köerna, men jag trodde han åkte klockan sju och inte HALV sju!

Imorgon är det matteprov. Inte direkt världens roligaste, men jag tror att jag har koll på det. Ska plugga nu på förmiddagen och sedan efter UF-mötet. Ikväll också antar jag och imorgon eftermiddag. Provet börjar nämligen 15.10. Världens roligaste tid för matteprov....

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha =P Fast ska han slippa köerna måste han ju typ åka hemifrån sex ju.. de börjar ju bli jobbiga runt halv. Vilken skitstad vi bor i! =P

2008-10-13 @ 09:55:50
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0