And theeeen...?

Jag såg Dude where's my car för några dagar sedan. Hystersikt rolig film om man är på rätt humör! (En liten förklaring till rubriken bara...)

Idag skulle jag egentligen vara i skolan och ha internationell ekonomi. Jag åkte dit och mådde hur bra som helst (okej lite ont i huvudet och mådde illa men så är det ju alltid). Efter typ en halvtimma eller något fick jag dock extremt ont i huvudet och illamåendet blev väldigt mycket värre så jag ringde mamma och hon hämtade mig. Nu har jag vilat lite och knaprat piller så det känns lite bättre även om jag fortfarande mår piss. Igår mådde jag också jättedåligt större delen av dagen. Som tur är mådde jag bättre vid tre-tiden så jag gick på matten och åkte till stallet. Gissa om jag blev förvånad när jag såg att jag skulle rida Malwin! Han är PONNY! Så igår hoppade jag en 6-årig ponny och det gick verkligen superbra! Han hoppade jättefint även om det var lite vingligt mot vissa hinder. Absolut en ny favorit. Top 3 ändrades lite i och med det (1. Bontje, 2. Malwin, 3. Askepot)

Nu blir det till att plugga Internationell ekonomi och hoppas på att jag inte blir sjukare.


Visst är Johannas lille Bozze urgullig?! (För er som inte vet det så är han en Borderterrier)(Och tack Johanna för att jag får använda bilden)

Kommentarer
Postat av: Li-Martina

shibby, sweet, dude! ;P

2009-04-28 @ 14:15:16
URL: http://www.metrobloggen.se/lima

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0