Äventyret!

Om det är någon som undrar varför jag inte bloggat på ett tag så är det för att jag varit på världens äventyr! I tisdags åkte jag, mamma och pappa till Ikea i två bilar. De lämnade mig där på parkeringen med en av bilarna och där satt jag omänskligt länge (okej max 20 minuter) och väntade på äventyrsledaren och mästerkocken (Jossan och Amanda). Vi åt lunch på Ikea och sedan bar det av (så fort Jossan fått reda på att det hon tryckte på var bromsen och inte kopplingen). Vi tre åkte till Amandas fasters torp som ligger i skogen utanför Nyköping. Men jsuste vi handlade på Willys först också.
På onsdagen åt vi frukost halv ett (de där två kan sova!) och sedan åkte vi in till Nyköping och gick, åt lunch, gick och fikade. Handlade lite mer godis (för 60 kronor) och åkte tillbaka till torpet. Igår åkte vi hem efter att ha städat, packat och gått promenad. Vi fick träffa IJK (Ingelah, John och Kennet) också.
Folk (människor) har frågat mig "Vad gjorde ni då?" och ja... Vad gjorde vi? Vi pratade och skrattade mest. Och åt! Oj så kul vi har haft! Och imorgon ska jag hem till Amanda och träffa henne, Jossan, Joel och Iris också. Då får jag träna på att åka tunnelbana själv (ska tillochmed byta till röda linjen!)

Idag har jag suttit framför tvn typ hela dagen. Ibland måste man ha sådana dagar!


Vi hoppade en hel del =P

Kommentarer
Postat av: Sally

Du kommer klara tunnelbanaåkandet och bytet galant ;).



Hälsa till de andra om du hinner läsa kommentaren innan du åker ;).

2009-04-11 @ 01:36:12
URL: http://itisallaboutsally.blogg.se/
Postat av: Denise

Hehe jag älskar/hatar den där frågan (har lite svårt att bestämma mig ;) ). Det känns så dumt när man svarar "ehhh ingenting typ". =P

Lycka till med tunnelabanan ;)

2009-04-11 @ 19:38:11
URL: http://denisey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0