Computer genius in the house!

Jag tror jag har fixat min skoldator! Den har dampat en hel del sedan jag fick nytt tangentbord och i torsdags gick jag och visade det för skolans datorsupport och han sa att jag skulle blåsa den men det ville inte jag. Nu tror jag faktiskt att jag har fixat den helt själv!

Annars idag har jag sovit länge (halv 11) tittat på tv, sprungit med vatten till mamma och pappa som målat räcket på altanen, målat lite på räcket, insett att jag inte ska måla på räcket eftersom det inte är bra med färg på mina eksem, skrapat bort all färg från den typ tre meter långa fönsterbrädan, pratat med vovven och gjort inbjudningskort till studentmottagningen. Dessutom har jag valt vilken studentskylt jag ska ha. Och schtekt lite åt Jossan också som jag lovade ;D


Jag på urgulliga gotlandsrusset De Niro (även kallad Niro eller Nisse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0