Näst sista lovdagen

Jag insåg precis att det i morgon är den sista lovdagen någonsin på gymnasiet! Eller det är väl fler röda dagar som kommer snart men sista dagen på ett helt lov är det iaf. Det känns iaf ganska skönt att återgå till skolan. Jag har ju inte direkt mycket att göra. Dessutom har det varit ett lyckat lov. Jag har ju bland annat lärt känna Jossan som är en person jag verkligen känner mig trygg med. Det är så skönt när man träffar människor man kan vara sig själv med till 100 %. Det är jättebra träning för mig. Jag är ju egentligen en glad tjej som gillar att prata med folk men de senaste kanske 10 åren har jag varit väldigt blyg. Nu under gymnasietiden har jag dock börjat hitta mig själv ordentligt. Det krävdes bara att jag fick ordning på mitt liv med skola och kompisar. Jag är fortfarande långt ifrån den person jag egentligen skulle kunna vara och vill vara men jag tar ganska ordentliga kliv i rätt riktning! (Jag insåg precis hur typ präktig jag lät där =P)

Igår åkte jag iaf till Amanda. Träffade Iris på tunnelbanan från gamla stan och sedan Ruth och Joel på tåger mot Österskär. Vid pizzerian träffade vi Amanda och Jossan och så åt vi där. Vi kunde sitta ute och det kändes väldigt somrigt! Sedan målade vi ägg och snackade jättemycket! Jag, Iris och Jossan sov över där och det slutade med att vi släckte halv 4 imorse. Sedan vaknade vi någon gång... Jag kommer inte ihåg när det var men vi låg kvar några timmar (fast inte Jossan för hon skulle jobba) och sedan fick jag skjuts hem klockan 12. När jag kom hem satte jag mig ute och läste och då råkade jag somna. jag var tydligen trött =P

Nu ska jag spela patiensduell med Denise! Prepare to be defeted ;)


En fin bild från sjön vid torpet. Jossan är fotograf.

Kommentarer
Postat av: Amanda Ekeberg

Nämen hörru Lov, säg inte så! Jag blir alldeles nervös... Sista lovdagen på gymnasiet :S Det känns lite wooääähhhää (eller hur det nu lät i hissen...)

2009-04-12 @ 23:30:18
URL: http://mamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0