Skoldatorn ger upp

Igår var första dagen på påsklovet och vad händer då? Jo skoldatorn ger upp. Eller mellanslagsknappen på skoldatorn. Det går att klicka med det blir inget mellanslag. Det konstigaste är att om jag klickat på mellanslag några gånger så skriver datorn dem varje gång jag skriver B. Det kan bli rätt komiskt... Orden kan se ganska konstiga ut (t.ex. B   orde eller B    ontje) Just nu sitter jag med mammas LapTop. I den här familjen blir man inte direkt datorlös om ens dator inte funkar... Jag har min skoldator och en stationär, mamma har en laptop, Andreas har nog bara en laptop som han använder och pappa har x antal datorer. Ändå känner jag mig ganska handikappad utan min lilla kära dator. Det kommer kännas jättekonstigt när jag lämnar tillbaka den!

Nu ska jag städa mitt rum eftersom Amanda ska sova här imorgon.


Tänk att det nästan kändes så här varmt igår (bilden är från sommaren 2007)

Kommentarer
Postat av: Z A N D R E A & djuren

Sööööt :D

2009-04-24 @ 15:05:16
URL: http://zandrea.blogg.se/djurliv

Kommentera inlägget här:

Det ljud folk uttrycker när de ropar på dig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen fara, det är bara jag som ser den)

Har du en egen blogg? Skriv adressen här:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0